Frank Borch A/S udvider

Trods et trængt marked går det fremad for marketingvirksomheden frank borch as, der har hovedkontor i Silkeborg. Stigende efterspørgsel betyder, at virksomheden nu udvider i Odense. Om kort tid rykker ca. 15 medarbejdere ind i nye lokaler i Pakhusgården.

Efter at have foretaget en mindre udvidelse i Silkeborg ved årsskiftet, udvider frank borch as nu også i Odense. Byggeselskabet Olav de Linde har opført knap 300 m2 nye lokaler på Pakhusgården 28 i Odense.

Der bliver plads til 20 – 25 medarbejdere på adressen, og pr. 1. juni 2010 flytter ca. 15 medarbejdere ind.

frank borch as beholder desuden sin lokation på Ferskvandscentret i Silkeborg og på Telehøjen i Odense.

Vækst trods trængt marked

Udvidelsen skal ses i forhold til den vækst, som frank borch as har været inde i, og som har taget fart siden sommeren 2009.

– Finanskrisen har gjort, at mange har valgt at outsource dele af deres salgsindsats til os. Samtidig er forklaringen på vores succes, at vi arbejder strategisk med bl.a. telemarketing. Vi bruger meget tid på at foranalysere hver enkelt kundes marked, og det giver en nyttig viden om, hvordan det skal bearbejdes og prioriteres for at skaffe nye kunder. Samtidig forholder vi os realistisk til vores kunder, så salgsindsatsen tilpasses de ressourcer, virksomheden har til rådighed, fortæller adm. direktør Frank Borch-Olsen.

Trods et fortsat trængt marked har frank borch as oplevet vækst i både omsætning og kunder.

– Med udvidelsen sikrer vi kapacitet til yderligere vækst de kommende 3-5 år. Markedet er fortsat usikkert, men når vi kigger frem, tror vi på mere stabilitet, og vi skal være klar, når det vender, og efterspørgslen stiger. Det nytter ikke noget, at vi så skal bruge et halvt år, før vi kan levere de efterspurgte ydelser, fortæller Frank Borch-Olsen.

I forbindelse med udvidelsen har frank borch as ansat Mette Lundegaard som Account Manager. Hun er ansat på det nye kontor i Odense, men vil servicere kunder i hele landet.