Markedsanalyse udland

Indfri din virksomheds potentiale

Jo mere du ved om dine kunder, jo mere kan du sælge til dem. Derfor er markedsanalyser vigtige redskaber i salgsarbejdet. Det gælder ikke mindst, når man skal opdyrke nye markeder, hvor der er sproglige barrierer. Mange danske virksomheder får netop på grund af disse barrierer ikke indfriet det store salgspotentiale, de har i udlandet.

Har du brug for at få foretaget en markedsanalyse i det store udland, er du kommet til det rigtige sted.

frank borch as kan tilrettelægge og gennemføre en markedsanalyse i både ind- og udland.

Vores medarbejdere i ind- og udland har sprogkompetencer, der gør at vi uden videre kan foretage din markedsanalyse i Skandinavien, Tyskland og engelsktalende lande. Vores store netværk af samarbejdspartnere gør os derudover i stand til at hjælpe med analyser over hele verden.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på markedsanalyser i udlandet

Analyse og rådgivning

En markedsanalyse kan hjælpe dig med at identificere de marketingstrategiske udfordringer i ind- og udland. På baggrund af et grundigt analysearbejde, kan vi rådgive dig om kunde- og budskabssegmentering, marketingmiks, markedsføringseffektivitet, produkt- og porteføljeoptimering.

Vi benytter både kvalitative og kvantitative analysemetoder – en palet af forskellige effektive og moderne spørgeteknikker, så I får fyldestgørende svar.

Vi tager ansvaret for både store og små analyser – for alle typer af organisationer. Vi udarbejder spørgsmålene, indsamler svar og analyserer data.

Vi gennemfører de fleste interviews over telefonen, og vores store erfaring med telemarketing sikrer en høj svarprocent. Vores dygtige medarbejdere ved, hvordan de får mange besvarelser og dermed konklusioner, der kan omsættes til resultater med det samme.

De samlede besvarelser leveres i et overskueligt format sammen med forslag til tiltag, som du kan sætte i gang nu og her.

Teletjek – også i andre lande

Ved hjælp af teletjek kan vi hjælpe jer med løbende at forbedre kundeservicen på alle jeres markeder. Vi ringer til medarbejdere på alle niveauer for at tage temperaturen på serviceniveauet, og afleverer en rapport med forslag til forbedringer.  

Vi kan også spørge ind til kundernes tilfredshed, så I får et klart billede af den aktuelle tilfredshed blandt kunder sammenlignet med tidligere.